300 sklepów pod szyldem Textilmarket. Właściciel sieci planuje debiut na GPW

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 21 października 2014 09:34

Dyskontowa sieć TextilMarket w październiku br. otworzyła 300. sklep pod własną marką. Zbiegło się to z jubileuszem 25-lecia istnienia firmy Adesso, zarządzającej tą siecią odzieżową. W przyszłym roku planowany jest dalszy dynamiczny rozwój oraz wprowadzenie Adesso na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

- Sieć TextilMarket rozwija się bardzo dobrze. To bardzo ważny segment działalności naszej Grupy Kapitałowej zapewniający ponad połowę łącznych obrotów - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu spółki Redan (w skład której wchodzi Adesso). - Dla sieci dyskontowej bieżący rok jest bardzo udany pod względem osiąganych wyników. W każdym miesiącu, w ujęciu rok do roku, notowane były wzrosty sprzedaży, których dynamika była wyższa, niż przyrost powierzchni handlowej - dodał Bogusz Kruszyński. Przez pierwszych 9 miesięcy br. sieć TextilMarket uzyskała 190,1 mln zł przychodów, czyli o 14% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane