REKLAMA
REKLAMA

39 proc. badanych bierze gazetkę reklamową Biedronki ze sklepu

Autor: dlahandlu.pl 15 kwietnia 2016 10:01

Według wyników fali Badania Czytelnictwa Gazetek z lutego 2016 roku największym zasięgiem czytelnictwa bez względu na źródło pozyskania pochwalić się mógł Kaufland (57%), następnie Lidl (49%) oraz Rossmann (47%).

REKLAMA

Analiza odpowiedzi respondentów, którzy deklarowali otrzymanie gazetki do skrzynki pocztowej wskazuje, że liderem była Stokrotka (55%). Jeśli spojrzymy na inne źródła pozyskania gazetki widać znaczące różnice. Badani, którzy deklarowali zabranie gazetki ze sklepu najczęściej wymieniali: Biedronkę - 39%, Żabkę - 31% oraz Hebe - 23%, natomiast wśród tytułów przeglądanych w internecie (www sieci handlowych, aplikacje na smartfony, strony www z różnymi gazetkami) dominowały: Super-Pharm - 18%, Hebe i Leroy Merlin - po 13%.
53% respondentów, którzy czytali, przeglądali gazetki w tygodniu poprzedzającym badanie, zadeklarowało, że również inni członkowie gospodarstwa domowego mieli kontakt z tymi drukami (najczęściej oprócz respondenta 2 osoby).
Osoby, które nie czytały gazetek reklamowych to najczęściej mężczyźni (63%), badani powyżej 55 roku życia (42%), zamieszkujący gospodarstwa domowe złożone 1-2 osób (59%).

Badanie Czytelnictwa Gazetek jest prowadzone przez Instytut MANDS raz w miesiącu na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie mieszkańców miast Polski w wieku 18+, N=1000 metodą MAPI (Mobile Assisted Personal Interview) przy wykorzystaniu tabletów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA