PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

4,7-proc. wzrost obrotu sieci Piotr i Paweł

Autor: www.dlahandlu.pl 20 stycznia 2014 11:56

4,7-proc. wzrost obrotu sieci Piotr i Paweł

Blisko 7 proc. wzrostu w ostatnim kwartale roku, dynamiczny rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marki własnej do 600 produktów, wprowadzenie brandu Lubię w koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus ( Bać-Pol, Piotr i Paweł, Topaz) - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł w 2013 roku - podsumowuje zarząd sieci.

Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1 927 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc., przy czym ostatni kwartał roku przyniósł wzrost obrotu na poziomie aż 6,9 proc.

Rozwój sieci to osiągnięcie liczby 100 placówek w całej Polsce, poprzez otwarcia 12 nowych supermarketów, z czego 9 w aglomeracji warszawskiej, poznańskiej i Trójmieście oraz obecność w nowych miastach takich jak Lublin, Elbląg i Koźmin Wielkopolsk.

Jak dodaje zarząd Piotra i Pawła, prawie 50 mln obrotów odnotował e-sklep, który świętując w roku 2013 swoje 10-lecie osiągnął 19,5 proc. wzrostu sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym.

W roku 2014 sieć planuje otworzyć co najmniej 20 nowych supermarketów. Istotnym elementem rozwoju Piotra i Pawła będzie franchising, oparty na pozyskiwaniu i rebrandingu istniejących placówek. W bieżącym roku dzięki rozwojowi organicznemu oraz rebrandingowi sieć zakłada osiągnięcie dwucyfrowego tempa wzrostu obrotów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Magda 2014-02-18 03:47:57

    Byłam raz w Katowicach - drożyzna i tłumów nie było delikatnie mówiąc!!!Niektóre towary nieco przykurzone na półkach. Skąd wzrost?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane