4,8 mln zł na tygodniową reklamę Carrefoura. Kampania z Napoleonem będzie kosztowna

Autor: www.dlahandlu.pl 3 marca 2016 11:44

Według najnowszych danych firmy Nielsen (22-28 lutego 2016 r.) sieć Biedronka
przeznaczyła na reklamę w telewizji 5 357 793 zł. Lidl wydał na ten cel 4 942 230 zł, a Carrefour 4 800 050 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Sieci Lidl i Biedronka często jako jedyne brandy handlowe pojawiają się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi. Marka Carrefour rzadko występuje w takich zestawieniach.

Jak ostatnio pisaliśmy powołując się na wirtualnemedia.pl, od tygodnia trwa teaserowa kampania reklamowa pod hasłem „Co zamierza Napoleon?”. Według nieoficjalnych ustaleń to akcja promująca sieć supermarketów Carrefour.

W ramach kampanii emitowane są dwa spoty pokazujące scenki z Luwru z udziałem Napoleona. W jednym legendarny władca Francji pyta polskiego ambasadora, gdzie mieszkańcy naszego kraju jeżdżą na wakacje i jest zdziwiony istnieniem internetu. W drugim szykuje się do sprzedaży swojej rezydencji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • tomek 2016-03-04 14:37:53

    wszedłem tu, bo myślałem, że dowiem się czegoś więcej, a to w zasadzie to samo, co na innych stronach. same domysły :( przecież jeszcze nie wiadomo, czy to na pewno carrefor. amazon, carrefou, jakiś operator, sklep internetowy, czy twierdza modlin? nic, tylko czekać do 8 marca :|

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane