4 firmy mięsne ruszają ze wspólnym szyldem sklepów

Autor: Puls Biznesu 12 maja 2016 09:57

4 firmy mięsne ruszają ze wspólnym szyldem sklepów fot. trademark.markify.com

Wierzejki, Pekpol, Zyguła i Niewieścin - cztery zakłady mięsne ruszają z budową wspólnej sieci sklepów. Ich zdaniem, współpraca się opłaca, ale ich klaster jest osamotniony - pisze "Puls Biznesu".

Producenci, którzy ruszają z budową sieci sklepów są zrzeszenie w Polskim Klastrze Mięsnym. Ich wspólny szyld Polonium widnieje już obecnie na trzech sklepach na Pomorzu. Pierwszy ruszył pół roku temu.

- Członkowie klastra mają łącznie około 500 własnych placówek, więc lokalizacje wspólnych dobieramy tak, by nie dochodziło do kanibalizacji. Wspólnie możemy sobie pozwolić na lokale, które nie opłacałyby się jednemu zakładowi. Widzimy miejsce na kilkadziesiąt wspólnych placówek - mówi na łamach "PB", Adam Zdanowski, współwłaściciel ZM Wierzejki.

Jak tłumaczy Zdanowski w "PB", każdy zakład wybrał kilkanaście produktów, które uważa za najlepsze pod względem sprzedaży, a potem z pomocą naukowców i konsumentów dobrano ofertę. Zaczęto też wzajemnie zlecać sobie produkcję.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane