40-proc. wzrost sprzedaży polskich produktów w brytyjskich sklepach Tesco

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 15 stycznia 2013 12:19

40-proc. wzrost sprzedaży polskich produktów w brytyjskich sklepach Tesco

Poszerzona gama polskich produktów spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony klientów brytyjskich sklepów Tesco. W ostatnim przedświątecznym tygodniu sklepy Tesco na Wyspach sprzedały o 40% więcej produktów polskich marek w porównaniu z analogicznym okresem roku 2011. Z kolei cały grudzień 2012 roku to o 25% większa sprzedaż polskich specjałów.

 Hitami sprzedażowymi były m.in. „Ptasie Mleczko" Wedla, ogórki Dawtona, czekolady Wawel, soki Tymbark i majonez Winiary.

W listopadzie 2012 roku na półkach sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii pojawiło się 75 nowych produktów. Specjały znad Wisły dostępne były w obniżonych cenach, a wybrane produkty także w ofertach promocyjnych typu „3 sztuki za 1 funta".

Brytyjskie Tesco oferuje szeroki wybór polskich towarów - w 600 sklepach na terenie kraju znajdziemy 250 produktów z samej tylko kategorii żywności paczkowanej. Łączną wartość eksportu polskich przedsiębiorstw do sieci Tesco na całym świecie szacuje się na 330 mln funtów (1,7 mld zł) rocznie.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane