PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

42-proc. wzrost sprzedaży w segmencie sklepów Grupy Baltona

Autor: www.dlahandlu.pl 15 maja 2014 10:58

W pierwszym kwartale 2014 roku Grupa Baltona zwiększyła przychód ze sprzedaży o 66,3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2013. Tym samym utrzymała tendencję wzrostową z poprzedniego okresu sprawozdawczego. Do uzyskania przychodów na poziomie 66,8 mln złotych w I kw. 2014 roku, przyczynił się wzrost sprzedaży we wszystkich segmentach operacyjnych grupy, tj.: o 42 proc. w segmencie sklepy, 50 proc.w segmencie gastronomicznym oraz o 330 proc. w dystrybucji B2B.

REKLAMA
- Działalność Grupy Baltona charakteryzuje się znaczącą sezonowością sprzedaży. Wynika to ze specyfiki branży lotniczej, w której pierwszy kwartał jest zwykle najsłabszy - komentuje Andrzej Uryga, prezes zarządu PHZ Baltona S.A. - Pomimo niesprzyjających warunków, I kwartał 2014 r. w zakresie osiągniętych wyników finansowych należy zaliczyć do udanych. Uzyskaliśmy przychody ze sprzedaży wyższe o 66 proc. niż w porównywalnym okresie roku 2013 - dodaje.

Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego „Baltona" S.A. jest największym operatorem sklepów wolnocłowych w Polsce. Posiada sklepy oraz kawiarnie w lokalizacjach w Polsce, Rumunii, Belgii, Holandii, Niemczech oraz we Francji i na Ukrainie, przede wszystkim w głównych portach lotniczych. Jako lider segmentu Duty Free & Travel Retail posiada około 50% udziału  w rynku polskim.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14285

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA