496 mln euro sprzedaży Carrefoura w Polsce

Autor: www.dlahandlu.pl 12 kwietnia 2012 09:42

496 mln euro sprzedaży Carrefoura w Polsce

Carrefour podał wyniki za pierwszy kwartał bieżącego roku. W tym czasie sprzedaż wzrosła o 1,5 proc do 22,5 mld euro. Sprzedaż w Europie wyniosła 6,179 mld euro, a w Polsce - 496 mln euro.

W pierwszym kwartale roku w Europie (z wyłączeniem Francji) spółka otworzyła tylko jeden hipermarket, 12 supermarketów, 58 sklepów convenience oraz 1 placówkę typu cash&carry. Obecnie w całej Europie (oprócz Francji) działa 4,128 sklepów z logo Carrefoura: 509 hipermarketów, 1,858 supermarketów, 1,746 sklepów convenience oraz 15 cash&carry).

- Carrefour zanotował lekki wzrost obrotów w I pierwszym kwartale, wsparty przez ciągły wzrost na rynkach wschodzących. We Francji na naszą sprzedaż wpłynęła nowa oferta, dzięki której chcemy odzyskać cenową konkurencyjność. W Południowej Europie zanotowaliśmy spadek wydatków w kategoriach non-food, ale to zostało zrównoważone przez bardzo satysfakcjonujące wyniki w Ameryce Łacińskiej, szczególnie Brazylii. Trendy, które obserwujemy w tym okresie i trudne warunki dla handlu umacniają naszą determinację, by kontynuować wykonywanie naszego planu ratunkowego we Francji, skupiając się na efektywności operacyjnej i dalszym rozszerzaniu oferty pod marką własną oraz kontynuowaniu ekspansji na rynkach rozwijających się - powiedział Lars Olofsson, prezes Carrefoura.

Wyniki spółki są bardzo zbliżone do szacowanych przez analityków. Jak niedawno pisaliśmy, dziesięciu analityków ankietowanych przez Reuters szacowało średnio, że sprzedaż Carrefoura w pierwszym kwartale wyniesie 22,6 miliarda euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane