50 style przenosi sklepy do lepszych lokalizacji

Autor: pr 2 marca 2015 14:24

Zmiany w multibrandowej sieci 50 style, zapoczątkowane rebrandingiem w 2014 roku, obejmują także relokacje do najbardziej prestiżowych miejsc handlowych danego miasta. Przykładem jest ostatnie otwarcie franczyzowego sklepu 50 style w Ostrołęce, który z lokalu przy ulicy Gorbatowej przeniósł się do Galerii Alius. Większy lokal (ponad 30 0mkw.), odświeżona identyfikacja wizualna sklepu oraz wystrój wnętrz to nowe propozycje marki.

 

- Zgodnie z przyjętą strategią sieć 50 Style rozwijana będzie w głównej mierze poprzez kanał franczyzowy, w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców. W dużych aglomeracjach przewidujemy otwarcia sklepów własnych - mówi Tomasz Stawski - kierownik ds. rozwoju franczyzy w Marketing Investment Group, właściciela sieci 50 style. - W roku 2015 planujemy otworzyć 20 nowych placówek 50 Style, a także przenieść parę istniejących sklepów do lepszych lokalizacji, rokujących na poprawę funkcjonowania w tym zmieniającym się dynamicznie rynku. Przy doborze lokalizacji skupiamy się na zapewnieniu odpowiedniej przepustowości potencjalnych klientów - dodaje Tomasz Stawski.

 

Marketing Investment Group jest właścicielem sieci Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis, Umbro, O'neill a także wyłącznym dystrybutorem marek Lacoste (linia obuwnicza), New Era, Lotto, Umbro, Timberland, Confront oraz Feewear. Grupa MIG działa na polskim rynku od 1989 roku a w 2013 roku otworzyła pierwszy zagraniczny salon Sizeer w Niemczech. 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane