PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

60 proc. użytkowników kart lojalnościowych to klienci marketów

Autor: dlahandlu.pl 24 lutego 2012 15:11

Badanie ,,Programy lojalnościowe z perspektywy użytkowników" przeprowadzone przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia w 2011r pokazuje, że ponad połowa uczestników programów lojalnościowych nosi w portfelu karty, zapewniające zniżki cenowe lub naliczanie punktów, które potem wymieniane są na nagrody.

REKLAMA

Zdecydowanie najwięcej użytkowników kart lojalnościowych to klienci marketów (ok. 60 proc.), sieci paliwowych (ok. 53 proc.) i telefonii komórkowych (blisko 38 proc.).

Dzięki zwiększeniu wizyt lklientów, firmy mogą podnieść swój zysk od 25 proc. do 80 proc., w zależności od rodzaju wybranej działalności.

Pierwszymi firmami w Polsce, które zaczęły wprowadzać do swojej oferty programy lojalnościowe były koncerny paliwowe. Obecnie istnieje takich programów pięć: Partner Club na stacji BP, Smart na stacjach Shell, Vitay i koncern PKN Orlen, Program Navigator Grupy Lotos oraz sieć stacji Statoil w programie Premium Club.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4565

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA