REKLAMA
REKLAMA

62 proc. dzieci ma wpływ na decyzje zakupowe rodziców

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 31 stycznia 2012 13:36

Do marketingowców największych firm zaczyna docierać, że chociaż to rodzice wykładają pieniądze, to o tym, który produkt zostanie wybrany, coraz częściej decydują dzieci. Nie dotyczy to tylko zabawek, ale również, m.in. artykułów spożywczych.

REKLAMA

Funkcjonalność i rozsądna cena - to najczęstsza oficjalna odpowiedź rodzica na pytanie "Czym kierujesz się przy wyborze produktu dla dziecka?" Jednak wyniki najnowszych badań wskazują, że rodzicom przede wszystkim zależy na tym, by dziecko było zadowolone. Badanie zostało przeprowadzone wśród rodziców, w wieku 25 - 40 lat. Respondenci odpowiadali m.in. na pytanie: Czy dziecko ma wpływ na to, co kupujesz? Co zaskakujące, zdecydowana większość, bo 62 proc. rodziców zaznaczyła odpowiedź: "Tak, po co mam kupować coś, czego ono nie chce?" Jako drugą najczęstszą odpowiedź, rodzice zaznaczali "Ma niektóre ulubione produkty, jeśli są wartościowe to je kupujemy" - 24 proc. Z kolei 10 proc. ankietowanych rodziców przyznało, że ich pociecha wybiera sobie tylko prezenty.
"Nie. To ja wiem najlepiej co kupić mojemu dziecku" zaznaczyło jedynie 4 proc. respondentów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA