REKLAMA
REKLAMA

68 proc. klientów Lidla robi zakupy również w Biedronce

Autor: Market Side, www.dlahandlu.pl 7 maja 2012 12:32

68 proc. klientów Lidla robi zakupy również w Biedronce

Prawie 2/3 klientów sieci spożywczych robi zakupy również w Biedronce, a około 1/3 także w Lidlu. Bardzo silne jest współkorzystanie między dyskontami. 35 proc. klientów Biedronki zrobiło w ciągu ostatniego miesiąca zakupy w Lidlu a aż 68 proc. klientów Lidla - w Biedronce - wynika z badania firmy Market Side "Popularność wybranych sieci spożywczych w Polsce" zrealizowanego w dniach 24-31 marca 2012 r.

REKLAMA

Wszystkie sieci hipermarketów mają 20%-30% wskaźnik współkorzystania z poszczególnymi sieciami innych hipermarketów. Współkorzystanie hipermarketów z Auchan jest natomiast nieco niższe, ze względu na mniejsza liczbę marketów tej sieci.

Firma zbadała również ogólne zadowolenie klientów z badanych sieci. Klienci świetnie ocenili Piotra i Pawła, Polomarket oraz obu liderów dyskontowych - czyli Biedronkę i Lidl. Ocena wszystkich sieci hipermarketów była natomiast bardzo wyrównana.

Jeśli chodzi natomiast o zdecydowane zadowolenie klientów, najwyższy udział mają delikatesy Piotr i Paweł oraz dyskonty Biedronka i Lidl. Najwyższy udział klientów niezadowolonych z zakupów mają sieci Żabka (co piąty klient niezadowolony), Społem (13%) oraz Netto (12%).
 



WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA