70 proc. transakcji online nie dochodzi do skutku przez konieczność rejestracji

Autor: dlahandlu.pl 29 maja 2012 09:54

Osoby robiące zakupy przez Internet często nie kończą transakcji, gdy muszą wypełniać formularz rejestracyjny w sklepie lub podawać dodatkowe dane przed dokonaniem płatności. Wskaźnik porzuceń zamówień w niektórych sklepach sięga nawet 70 proc. Dlatego PayU udostępnia rozwiązanie, dzięki któremu można pozbyć się formalności.


- W tradycyjnych sklepach nikt nie prosi nas o zostawianie danych za każdym razem, gdy chcemy coś kupić. Dążymy więc do tego, by podobnie było w Internecie - mówi Joanna Kuzdak, dyrektor zarządzająca PayU SA.
Kupujący nie musi już zapamiętywać danych do logowania w poszczególnych e-sklepach, posługuje się wyłącznie jednym loginem i hasłem do konta PayU. Wszystkie dane, zarówno osobowe (np. adres wysyłki), jak i finansowe (dotyczące numerów kart płatniczych), podawane są tylko raz i przechowywane przez PayU.
Za pomocą nowej usługi można płacić na platformie handlowej Allegro oraz  w ponad pół tysiąca e-sklepów. W chwili obecnej płatność kontem PayU oferują m.in.: Mixmedia, Meble Vox, Toys4boys.pl, Sound Park, Neomix. Wkrótce dołączą do tego grona kolejne sklepy.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8031

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane