7th Street rusza z nowym projektem

www.portalspozywczy.pl 3 listopada 2014 14:47

Pierwszy punkt gastronomiczny nowo powstałej sieci Meat and Fit został otwarty w miniony piątek w centrum Elbląga. Już wkrótce otwarcie kolejnych.

Jeszcze w tym roku mamy w planach uruchomienie kolejnego stacjonarnego punktu, a także możemy już mówić o zamówieniach na trzy mobilne punkty gastronomiczne w formie przyczep, które będą funkcjonowały w sezonie letnim 2015 - mówi Łukasz Błażejewski, manager ds. franczyzy 7th Street i Meat & Fit.

Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem stacjonarnego punku gastronomicznego „Meat & Fit" muszą liczyć się z inwestycją około 60 tys. zł netto, natomiast osoby zdecydowane na mobilny punkt gastronomiczny w postaci przyczepy lub food trucka muszą liczyć się z inwestycją około 98 tys. zł netto za gotowy do pracy mobilny punkt.

Oferta lokalu sieci Meat&Fit to zarówno bardzo lekkie pod względem kaloryczności pełnowartościowe sałatki, a także znane już z sieci 7th Street burgery oraz panierowane kawałki kurczaków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane