80 proc. Polaków wybiera sklep na zakupy, bo jest tani

Autor: portalspozywczy.pl 28 lutego 2011 08:51

79 proc. badanych mówi, że niskie ceny są podstawowym kryterium wyboru sklepu na swoje zakupy, a tylko co dziesiąty Polak twierdzi, że przypadku zakupu żywności nie zwraca uwagi na cenę. Dlatego Tesco zamierza przyciągnąć klientów do swoich sklepów nie promocją, lecz propozycją na stałe. Sieć ruszyła z kampanią - 10 produktów na stałe w niskich cenach. Produkty oznaczone będą w sklepach jako „Pewniaki". W ofercie można znaleźć min. śmietanę i chleb - po złotówce.


Oferta Tesco to podstawowe produkty oraz pomysł na proste dania. Przykładowo, mrożony filet z pangi plus mrożone frytki na posiłek dla dwóch osób kupimy za równe 10 zł. Sieć chce promować wśród klientów swoją ofertę gastronomiczną.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 370 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza 5 milionów klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane