REKLAMA
REKLAMA

80 proc. Polaków wybiera sklep na zakupy, bo jest tani

Autor: portalspozywczy.pl 28 lutego 2011 08:51

79 proc. badanych mówi, że niskie ceny są podstawowym kryterium wyboru sklepu na swoje zakupy, a tylko co dziesiąty Polak twierdzi, że przypadku zakupu żywności nie zwraca uwagi na cenę. Dlatego Tesco zamierza przyciągnąć klientów do swoich sklepów nie promocją, lecz propozycją na stałe. Sieć ruszyła z kampanią - 10 produktów na stałe w niskich cenach. Produkty oznaczone będą w sklepach jako „Pewniaki". W ofercie można znaleźć min. śmietanę i chleb - po złotówce.

REKLAMA

Oferta Tesco to podstawowe produkty oraz pomysł na proste dania. Przykładowo, mrożony filet z pangi plus mrożone frytki na posiłek dla dwóch osób kupimy za równe 10 zł. Sieć chce promować wśród klientów swoją ofertę gastronomiczną.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 370 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza 5 milionów klientów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA