80 z 240 Stokrotek już po rebrandingu

www.portalspozywczy.pl 16 czerwca 2014 19:49

Ponad 80 na 240 placówek sieci supermarketów Stokrotka przeszło już rebranding, to znaczy zmieniono w nich logo i oznaczenia marketingowe. Cały proces, który obejmie wszystkie sklepy, ma się zakończyć w trzecim kwartale 2014 r. Z kolei remodeling placówek ma być procesem wieloletnim, jaki będzie się odbywał w tempie kilkudziesięciu sklepów rocznie - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Dariusza Kalinowskiego, prezesa zarządu Emperia Holding SA.

- Sprzedaż w sklepach po remodelingu wzrasta od kilku do nawet kilkunastu procent. Wszystko zależy od tego, jak duży potencjał znajdował się w otoczeniu naszego sklepu. Generalne spostrzeżenie jest takie: tym większy wzrost, im sklep przed remodelingiem wyglądał gorzej i im bardziej otoczenie jest konkurencyjne, czyli jest komu zabierać klientów - powiedział Kalinowski.

Prezes Emperii zapowiada, że nakłady inwestycyjne na rozwój Stokrotki w 2014 r. będą wyższe, niż w roku poprzednim. Ma to być konsekwencja zwiększonego tempa rozwoju organicznego oraz trwającego procesu remodelingu obecnych placówek sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane