PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

„Samo najlepsze" - wystartowała kampania syropów Łowicz

Autor: dlahandlu.pl 7 stycznia 2013 11:32

Ogólnopolska kampania wspierająca nową linię syropów Łowicz wystartowała w styczniu i potrwa dwa miesiące. W ramach kampanii informacje o syropach pojawią się w prasie, Internecie oraz w pojazdach komunikacji miejskiej.

Reklama prasowa wykorzystuje formaty całostronicowe, które będą emitowane w styczniu i lutym w 16 najbardziej poczytnych magazynach kobiecych, miesięcznikach poradnikowych oraz magazynach o życiu gwiazd.

Reklama prasowa będzie wspierana kampanią internetową prowadzoną na portalach horyzontalnych oraz na bardziej sprofilowanych serwisach tematycznych. W kampanię czynnie będą zaangażowani blogerzy, informacje o nowych syropach pojawią się m.in. na znanych blogach o gotowaniu. Uzupełnieniem kampanii prasowej i internetowej będzie reklama outdoorowa w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Szczecinie oraz w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Plakaty będą obecne w metrze, tramwajach oraz autobusach do końca stycznia.

Nowe syropy dostępne są w czterech smakach o określonym działaniu: pędy sosny - wspomagają układ oddechowy, aronia - zwalcza wolne rodniki, czarny bez - wspomaga procesy obronne organizmu, dzika róża - wspomaga układ odpornościowy.

Łowicz zajmuje 3 pozycje na rynku syropów z udziałami na poziomie 13,5% (ON 2012).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane