„Szarpaj Nudle" - trwa wakacyjna kampania Nudli Knorr

Autor: pr 26 lipca 2013 10:47

Ruszyła wakacyjna kampania Nudli Knorr „Szarpaj Nudle". Zaplanowane aktywności przybliżają konsumentom portfolio Nudli Knorr i zachęcają do sięgnięcia po trzy nowości z limitowanej edycji „W 3 minuty dookoła świata": Amerikan Cziken, Czar-dasz Gulasz i Pomidoro Italiano.

W wakacje Nudle Knorr podążają śladami swoich konsumentów. W tym celu przeprowadzone zostaną specjalne akcje samplingowe na dworcach kolejowych w popularnych wśród odbiorców Nudli miejscach wakacyjnego wypoczynku: nad morzem, w górach, w miastach festiwalowych. O akcji informować będą specjalne naklejki na pociągach docierających na te dworce. Konsumenci będą mieli okazję spróbować nowych Nudli Knorr takżepodczas trwania Coke Live Festival w Krakowie oraz w innych miastach, do których zmierzają urlopowicze.

Ponadto przez całe wakacje trwa tournée specjalnych Fotobudek Nudli Knorr. Pojawią się one w najpopularniejszych miejscach letniego wypoczynku w całej Polsce (Chałupy, Jastarnia, Łeba, Mielno, Poznań, Wrocław, Kraków, Warszawa). Każdy chętny po zrobieniu sobie zdjęcia z rekwizytami symbolizującymi nowe smaki Nudli otrzyma gratisową paczkę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane