88 proc. mieszkańców miast przegląda gazetki sieci handlowych. Liderami Kaufland, Lidl i Rossmann

Autor: www.dlahandlu.pl 12 lutego 2016 11:15

88 proc. mieszkańców miast przegląda gazetki sieci handlowych. Liderami Kaufland, Lidl i Rossmann Liderem czytelnictwa w okresie wrzesień-grudzień była sieć Kaufland, fot. za kaufland.pl

Z realizowanego od września zeszłego roku przez Instytut MANDS badania wynika, że tygodniowo 88% dorosłych mieszkańców miast czyta lub przegląda gazetki reklamowe sieci handlowych, a przeciętny czytelnik ma kontakt z ośmioma tytułami.

Liderami czytelnictwa w okresie wrzesień-grudzień były sieci Kaufland (62%), Lidl (55%) oraz Rossmann (53%).

- Warto zwrócić uwagę na fakt obecności wśród liderów czytelnictwa sieci, które nie mają największych budżetów reklamowych widocznych w mediach. To dowodzi, że gazetka reklamowa jest nadal kluczowym medium własnym służącym budowaniu relacji z konsumentami i kupującymi – komentuje Agnieszka Łebkowska, dyrektor zarządzająca MANDS.

Badanie Czytelnictwa Gazetek jest prowadzone raz w miesiącu na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie mieszkańców Polsk w wieku 18+, N=1000 metodą MAPI (Mobile Assisted Personal Interview) przy wykorzystaniu tabletów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane