REKLAMA
REKLAMA

88 proc. Polek decyduje o zakupach spożywczych dla domu

Autor: dlahandlu.pl 10 października 2012 14:47

88 proc. Polek podejmuje decyzje o zakupach spożywczych dla swojego domu, w tym aż 66 proc. robi to całkowicie samodzielnie. O wyborze kosmetyków i chemii gospodarczej dla swojej rodziny decyduje 87 proc. Polek (z czego 71 proc. robi to w pełni samodzielnie). Ponadto prawie 40 proc. Polek kupuje mężowi bądź partnerowi wszystkie lub większość ubrań i kosmetyków.

REKLAMA

Najczęściej przy zakupie produktów Polki zwracają uwagę  na markę i skład danego produktu (odpowiednio 61 proc. i 41 proc.). Przeciętna Polka na zakupy „dla domu" poświęca 4 godziny tygodniowo, zaś na zakupy „dla siebie" - 2 godziny. Na kosmetyki do makijażu Polki wydają miesięcznie średnio 42 złote, a na kosmetyki pielęgnacyjne - średnio 59 złotych. Miesięczne wydatki Polek na własne ubrania, buty i akcesoria plasują się na poziomie 145 złotych. 61 proc. respondentek twierdzi, że przy wyborze marki często kieruje się przywiązaniem do niej.  Zdaniem badanych najgorsze pod względem komunikacji do kobiet jest branża alkoholowa.

 

„Polki same o sobie" to wspólny projekt agencji Garden of Words oraz Domu Badawczego Maison. Badanie „Polki same o sobie" zostało przeprowadzone w lipcu i sierpniu 2012 roku, na reprezentatywnej próbie Polek w wieku od 18 do 70 lat.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA