9,2 mln zł na reklamę telewizyjną - tyle wydały w tydzień dwie sieci handlowe

Autor: www.dlahandlu.pl 14 marca 2014 10:43

Sieć Biedronka znacząco zwiększa wydatki na reklamę telewizyjną. Według ostatnich wyliczeń firmy Nielsen za okres 3-9 marca firma przeznaczyła na ten cel aż 7,2 mln zł - o 2,4 mln zł więcej niż Lidl, który wydał na ten cel 4,8 mln zł.

W rankingu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi znaleźli się jeszcze: Orange (13,6 mln zł), Play (6,8 mln zł), Nivea (5,5 mln zł), Bank Zachodni WBK (4,8 mln zł), Opel (4,3 mln zł), Winiary (4,3 mln zł), Nestle (4,1 mln zł), Plus (4 mln zł).

Łącznie na reklamę żywności wydano w badanym czasie 81 mln zł.

Niedawno Biedronka ruszyła z nową kampanią reklamową - wraz z partnerami handlowymi - podkreśla walory polskich produktów. „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce" - to hasło dziewiątej edycji kampanii promującej polskie produkty. Tradycyjnie, najważniejszym elementem akcji jest folder prezentujący strategicznych partnerów sieci i ich produkty. Niektórzy z producentów wystąpili również w reklamach telewizyjnych. 

Jak niedawno podał serwis wirtualnemedia.pl, cennikowe inwestycje reklamowe Lidla w ub.r. zamknęły się kwotą 377,5 mln zł. Cennikowe wydatki właściciela Biedronki wyniosły natomiast 207,5 mln zł, o 29,9 mln zł więcej niż w 2012 roku 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane