PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

90 proc. e-sklepów odnotowało 1 grudnia zwiększony ruch na swojej stronie

Autor: dlahandlu.pl 1 grudnia 2015 10:09

Do zwiększonej ilości internetowych transakcji e-klepy chcą zachęcić klientów Dniem Darmowej Dostawy. W ubiegłym roku z tego powodu 90 proc. e-sklepów odnotowało 1 grudnia zwiększony ruch na swojej stronie.

REKLAMA

W Polsce akcja odbywa się corocznie od 2009 roku, a pionierem na polskim rynku był serwis eKomercyjnie.pl. W Dzień Darmowej Dostawy, który tradycyjnie przypada na 1 grudnia, sklepy biorące w niej udział oferują klientom bezpłatny dowóz zamówień bez względu na ich wartość, sposób płatności i metodę dostarczenia. 

W 2010 roku liczba sklepów biorących udział w akcji wynosiła 1000. W ubiegłym roku było ich 2550. Strona www.dziendarmowejdostawy.pl w dniach 1-3 grudnia 2014 odnotowała 2000 użytkowników, którzy wygenerowali ponad pół miliona odsłon. Średni czas, jaki użytkownik spędza na jednej stronie danego sklepu, wynosił wtedy ok. 5 minut.

 – Ankieta przeprowadzona wśród wybranych sklepów uczestniczących w akcji w 2014 roku dowiodła, że 90 proc. z nich stwierdziło znacznie zwiększony ruch na swoich witrynach. 80 proc. badanych przyznało, że liczba zamówień dokonanych w czasie trwania Dnia Darmowej Dostawy wzrosła względem listopadowej średniej – tłumaczy Krystian Fydrych z ATM. Badanie przeprowadzone przez Gemiusa korespondowało z opiniami przedsiębiorców: e-sklepy uczestniczące w Dniu Darmowej Dostawy w 2014 roku odnotowały ponad trzykrotny, wynoszący 236 proc. wzrost zamówień w porównaniu do wyników z poprzedniego dnia.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6234

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA