REKLAMA
REKLAMA

A.Blikle wchodzi do sieci handlowych

www.portalspozywczy.pl 11 lipca 2013 14:07

A.Blikle przygotowuje się do wejścia do sieci handlowych na większą skalę. Firma rozmawia w tej sprawie z kilkoma sieciami delikatesowymi oraz kompletuje ofertę, w której znajdą się np. takie produkty jak: lody, kawa, konfitura, czekolada. Część oferty ma być dostępna w sklepach jeszcze w tym roku.

REKLAMA
Zamierzamy mocno rozwijać sprzedaż naszych produktów do sieci handlowych. Rozmawiamy już z sieciami, które także pozycjonują się w segmencie premium - w Polsce są przynajmniej trzy takie marki dużych sieci handlowych - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Mark Forkun, prezes A.Blikle.

Jak zapewnia, firma posiada kompleksową ofertę produktów, od ciasta francuskiego, przez lody, czekoladę, kawę, konfitury, soki. - Niektóre z tych produktów już teraz produkujemy sami, natomiast niektóre będą wytwarzane przez firmy zewnętrzne pod naszym nadzorem jakości. My będziemy udzielać zgody na użytkowanie naszego znaku firmowego - mówi prezes.

- Mamy nadzieję, że część naszej oferty będzie dostępna na Święta Bożego Narodzenia - dodaje.

Podkreśla, że pomimo zlecania produkcji zewnętrznym firmom, nie obniży się jakość produktów A.Blikle.

- Nie możemy obniżyć jakości, bo jeśli to zaniedbamy, nie dotrzymamy obietnic danych konsumentom. Dlatego do współpracy wybieramy niewielkie firmy, które produkują lody, konfitury, soki, a które opierają się na tradycyjnym, rzemieślniczym sposobie produkcji. Ten proces doboru firm jest dość pracochłonny i długotrwały - tłumaczy Mark Forkun.

- Wiemy, że przyjdzie taki moment, kiedy poczujemy nacisk na zwiększanie wolumenu produkcji, jednak jest to sprzeczne z jakością. W naszej strategii biznesowej, opracowanej na następne 4 lata jest powiedziane, że nie możemy odpuścić jakości. Wolimy sprzedać mniej niż pogorszyć jakość - podkreśla.

Jak informuje prezes A.Blikle, firma rozmawia miedzy innymi z przedsiębiorstwami na temat produkcji konfitur, które są jednym z produktów wybranych do sprzedaży w sieciach. - Mamy bardzo interesujące ekonomicznie propozycje współpracy od dużych firm, które produkują w sposób masowy. Jednak klient, który będzie kupował konfitury z marką A.Blikle, będzie oczekiwał pewnej wyższej jakości. Jeśli teraz wypuścimy na rynek produkt, który nie będzie spełniał tych kryteriów, zagrozimy własnej ścieżce rozwoju - tłumaczy Mark Forkun.

Dlatego, jak dodaje, A.Blikle rozmawia z firmami rodzinnymi, które dbają o takie elementy jak surowce ekologiczne, jakość, zamawianie od lokalnych dostawców. - Są to firmy, które mają na dziś regionalny zasięg swojej sprzedaży. Dzięki naszym metodom zarządzania, zwanym lean management, jesteśmy w stanie bardzo szybko ocenić możliwości produkcyjne takiej firmy - zapewnia prezes.

Decyzja o wejściu do sieci z szerszą ofertą to efekt naszego badania rynkowego, które A.Blikle przeprowadziła w Warszawie i poza stolicą, na przełomie ubiegłego i tego roku. Wyniki badania wskazują, że Polacy cenią markę A.Blikle i oczekują, że firma będzie dostarczać im produkty premium w dostępnych cenach.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA