A.pl: Tesco uporządkuje rynek e-handlu

Autor: Puls Biznesu 6 maja 2011 08:54

Sklep a.pl, który wybiera się na NewConnect twierdzi, że wejście Tesco.com na polski rynek powód do zadowolenia, ponieważ wejście Tesco zwiększy nie tylko konkurencję, ale też komunikację internetowej metody sprzedaży - pisze "Puls Biznesu".

Według Grzegorza Bieleckiego, wiceprezesa A.pl, mimo że w internecie wciąż obecne są głównie sklepy oferujące produkty z wyższej półki, segmentacja na rynku e-commerce ukształtuje się podobnie jak w normalnej sprzedaży. Atutem w walce z Tesco będą... wyższe ceny.

Jak dodaje, niskie ceny w sklepach internetowych są ważne, ale liczy się przede wszystkim wygoda zakupów i jakość obsługi. Sieci delikatesowe mają większą marżę i mogą z niej opłacić dodatkowe koszty zatrudnienia czy transportu. Sklepy z niższymi cenami produktów będą musiały przenieść opłaty za obsługę zamówienia na klienta.

A.pl przygotowuje się do wejścia na NewConnect, do którego ma dojść na przełomie czerwca i lipca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane