Abpol chce sprzedawać swoje produkty w dużych sieciach handlowych

Autor: dlahandlu.pl 31 stycznia 2015 10:35

Spółka Abpol Company Polska SA informowała, że w ramach realizacji strategii rozwoju sprzedaży produktów you/me Zarząd podjął decyzję o wdrożeniu działań mających skutkować wykorzystaniem tzw. sieci nowoczesnych, tj. hipermarketów, supermarketów i sieci dyskontowych, jako kolejnego istotnego kanału sprzedaży tego produktu.

W związku z tym przygotowane zostało rozszerzenie oferty you&me (prezerwatywy) o tzw. opakowania wielosztukowe zawierające 12 sztuk produktu, co ma się przyczynić do skuteczniejszego wykorzystania sieci nowoczesnych jako kanału sprzedaży. Spółka planuje złożenie stosownych ofert w tym zakresie do kolejnych sieci handlowych, w tym sieci nowoczesnych, a także wprowadzenie produktów w opakowaniu wielosztukowym do sprzedaży u wszystkich swoich aktualnych dystrybutorów.

- Dzięki rozszerzeniu oferty w ramach produktu you&me spółka liczy na pozyskanie nowych odbiorców, zwiększenie udziału w rynku krajowym i zwiększenie osiąganych przychodów ze sprzedaży na tym asortymencie - czytamy w komunikacie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane