REKLAMA
REKLAMA

Abpol Company wchodzi z kolejnymi produktami FMCG do Intermarche

Autor: dlahandlu.pl 9 lutego 2015 13:46

Abpol Company Polska S.A., spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, rozszerzyła asortyment produktowy w sieci Intermarche. W jej punktach sprzedażowych pojawią się opakowania wielosztukowe prezerwatyw marki własnej You&Me, w których znajduje się 12 szt. tego produktu.

REKLAMA

Spółka spodziewa się istotnego wzrostu poziomu sprzedaży w sieci Intermarche dzięki zaoferowaniu klientowi końcowemu artykułu w znacznie korzystniejszej cenie jednostkowej. Abpol poinformował rynek pod koniec stycznia br. o rozszerzeniu asortymentu produktów wchodzących w skład marki własnej prezerwatyw You&Me.

Spółka liczy na nawet 50% wzrost sprzedaży do sieci Intermarche." - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska S.A

Spółka miała po 3 kw. 2014 r. 73 tys. zł zysku netto i 3.389 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Wynik EBITDA wyniósł w tym okresie blisko 570 tys. zł.

  • klient 2015-02-10 14:27:41

    nie no teraz to już pójdzie na ostro

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA