REKLAMA
REKLAMA

Abpol rozpoczyna dystrybucję prezerwatyw You and Me do Eurocashu

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 29 lipca 2013 09:13

Zarząd Abpol Company Polska poinformował, że w ramach realizacji celów emisyjnych dokonał rozszerzenia asortymentu spółki znajdującego się w ofercie Eurocash/KDWT o prezerwatywy pod marką You&Me.

REKLAMA

Spółka Abpol Company Polska wprowadziła do swojej oferty nową linię prezerwatyw pod marką You&Me w czerwcu 2013 roku. Nowa marka pozwoli firmie w pełni powrócić na rynek prezerwatyw po zbyciu poprzedniej marki prezerwatyw Rosetex na rzecz innego podmiotu.

- Ważnym elementem ułatwiającym dotarcie do sklepów oraz klientów jest wprowadzenie nowej marki do oferty największych dystrybutorów produktów FMCG w Polsce - informuje spółka.

Firma Eurocash/KDWT należy do ścisłej czołówki największych dystrybutorów produktów FMCG w Polsce. Z jej usług korzysta ponad 10000 sklepów, a wg informacji prasowych obsługuje ona 19% rynku spożywczego w Polsce. Firma Eurocash/KDWT obsługuje również rynki convenience (stacje paliw), które są ważnym odbiorcą prezerwatyw.

- Przed zbyciem przez Abpol wcześniejszej marki prezerwatyw Rosetex na rzecz innego podmiotu firma Eurocash generowała ponad 10% sprzedaży tej marki. Spółka prognozuje, że w przypadku nowej marki You&Me uda się osiągnąć podobne wyniki sprzedażowe. Spółka będzie aktywnie wspierać sprzedaż poprzez organizowanie promocji dla odbiorców Eurocash oraz kampanie informacyjne w materiałach promocyjnych kierowanych do klientów Eurocash - podał Abpol.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA