Abpol rozpoczyna sprzedaż prezerwatyw własnej marki w punktach Inmedio/Relay

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 30 września 2013 12:20

Abpol Company Polska S.A., spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia br., rozpoczęła sprzedaż prezerwatyw własnej marki You&Me w punktach sieci Inmedio/Relay.

Obecność produktów w tej sieci zbuduje zarówno wolumen sprzedaży, ale przede wszystkim wizerunek i rozpoznawalność nowej marki. 

- Inmedio jest pierwszą ogólnopolską siecią handlową, do której spółce udało się wprowadzić nowy asortyment - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska S.A.

Inmedio/Relay jest siecią posiadającą ponad 600 saloników prasowych zlokalizowanych w najlepszych miejscach, m.in. w centrach handlowych, na dworcach kolejowych oraz na lotniskach. Wprowadzenie do niej prezerwatyw You&Me jest realizacją założeń strategii rozwoju Abpolu, która zakłada wdrożenie nowej linii produktów do wszystkich dotychczasowych odbiorców.

Dynamiczne wejście do największych sieci dystrybucyjnych dla produktów FMCG pokazuje skuteczność w realizacji przez spółkę strategii rozwoju. Zwiększenie rozpoznawalności marki prezerwatyw You&Me, a co za tym idzie, także sprzedaży, powinno pozytywnie wpłynąć na wyniki finansowe w kolejnych kwartałach.

- Po dwóch miesiącach od rozpoczęcia dystrybucji nowej marki napływają już do nas pierwsze domówienia produktów. Dzięki rozpoczęciu współpracy z największymi dystrybutorami oraz otwieraniu na kolejne sieci handlowe, Spółka liczy, że nowe produkty będą dostępne do końca roku w minimum 5000 punktów handlowych - podsumowuje plany Wejner.

Spółka Abpol Company Polska S.A. wypracowała w II kw. 2013 r. zysk netto na poziomie prawie 50 tys. zł. przy przychodach sięgających 1.338 tys. zł. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane