Abpol rozpoczyna sprzedaż prezerwatyw własnej marki w punktach Inmedio/Relay

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 30 września 2013 12:20

Abpol Company Polska S.A., spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia br., rozpoczęła sprzedaż prezerwatyw własnej marki You&Me w punktach sieci Inmedio/Relay.

Obecność produktów w tej sieci zbuduje zarówno wolumen sprzedaży, ale przede wszystkim wizerunek i rozpoznawalność nowej marki. 

- Inmedio jest pierwszą ogólnopolską siecią handlową, do której spółce udało się wprowadzić nowy asortyment - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska S.A.

Inmedio/Relay jest siecią posiadającą ponad 600 saloników prasowych zlokalizowanych w najlepszych miejscach, m.in. w centrach handlowych, na dworcach kolejowych oraz na lotniskach. Wprowadzenie do niej prezerwatyw You&Me jest realizacją założeń strategii rozwoju Abpolu, która zakłada wdrożenie nowej linii produktów do wszystkich dotychczasowych odbiorców.

Dynamiczne wejście do największych sieci dystrybucyjnych dla produktów FMCG pokazuje skuteczność w realizacji przez spółkę strategii rozwoju. Zwiększenie rozpoznawalności marki prezerwatyw You&Me, a co za tym idzie, także sprzedaży, powinno pozytywnie wpłynąć na wyniki finansowe w kolejnych kwartałach.

- Po dwóch miesiącach od rozpoczęcia dystrybucji nowej marki napływają już do nas pierwsze domówienia produktów. Dzięki rozpoczęciu współpracy z największymi dystrybutorami oraz otwieraniu na kolejne sieci handlowe, Spółka liczy, że nowe produkty będą dostępne do końca roku w minimum 5000 punktów handlowych - podsumowuje plany Wejner.

Spółka Abpol Company Polska S.A. wypracowała w II kw. 2013 r. zysk netto na poziomie prawie 50 tys. zł. przy przychodach sięgających 1.338 tys. zł. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane