Abpol wchodzi do sieci Mila

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2015 12:01

Abpol Company Polska S.A., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, poinformowała o rozpoczęciu współpracy z ogólnopolską siecią handlową MILA. Do jej oferty wprowadzone zostaną produkty marek własnych należących do spółki.

Nawiązanie współpracy z tą ogólnopolską siecią, posiadającą 167 supermarketów detalicznych zlokalizowanych na terenie całego kraju, przyczyni się do mocnego wzrostu przychodów Abpolu w najbliższych latach.

W lutym spółka wprowadziła swoje produkty do sieci Społem Szczecin oraz rozszerzyła asortyment prezerwatyw marki własnej You&Me dostępnych w sieci Intermarche o opakowania wielosztukowe - 12 sztuk. Abpol rozpoczął także sprzedaż plastrów opatrunkowych marki własnej QuickPlastR w placówkach Poczty Polskiej. Natomiast w marcu rozszerzył portfolio produktów dostępnych w sieci dystrybucyjnej AT o prezerwatywy marki You&Me. Z kolei w ostatnim czasie podpisana została umowa w zakresie sprzedaży produktów będących markami własnymi Spółki w sieci salonów prasowych Tobacco Press.

Abpol wypracował w IV kw. 2014 r. zysk netto na poziomie 42 tys. zł przy przychodach sięgających 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. strata netto Emitenta przekroczyła 201 tys. zł. Cały 2014 r. Spółka zakończyła osiągnięciem 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane