PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

ABR Sesta: Najszerszy asortyment piw w sklepie internetowym Piotr i Paweł

Autor: ABR SESTA 19 kwietnia 2013 09:52

Zbliża się długi weekend majowy i wszystko wskazuje na to, że pogoda dopisze. Agencja Badań Rynku SESTA przeanalizowała obecność kategorii Piwa w sklepach internetowych: Alma24.pl, Auchan Direct.pl, Frisco.pl, Hipermarket24.pl, e-Piotripawel.pl, Tesco.pl oraz w gazetkach handlowych. W marcu 2013 piwo wystąpiło we wszystkich badanych e-sklepach oprócz Tesco, które nie prowadzi sprzedaży alkoholu. Najszerszy asortyment w kategorii piw ma e-Piotripawel.pl, który w marcu posiadał w ofercie aż 219 różnych SKU, z czego aż 59 produktów Kompanii Piwowarskiej i 39 Grupy Żywiec.

REKLAMA
Na drugim miejscu znalazła się Alma24.pl - 112 piw w asortymencie.  Najwęższy asortyment w kategorii piw posiada Auchan Direct.pl, tylko 88 SKU w ofercie i E.Leclerc - 100 różnych produktów. W gazetkach handlowych najczęściej promowanym piwem w marcu 2013 roku okazało się Strong Dwusłodowy piwo jasne 7% 4x500 ml w puszce (Grupa Żywiec), które było dostępne najtaniej w Realu - 2,45 zł za sztukę. Wśród e-sklepów najkorzystniejszą cenę na ten produkt oferował E.Leclerc - 3,29 zł.
Często promowane w gazetkach było również Kasztelan Niepasteryzowane piwo jasne 5,7%500 ml w butelce zwrotnej (Carlsberg), najtańsze w gazetkach Carrefoura - 1,59 zł za sztukę oraz e-Piotropawel.pl - 2,29 zł.
Analiza przygotowana została dla portalu dlahandlu.pl na podstawie gazetek do benchmarku (gazetki reprezentatywne dla danej sieci) Supermarket, Hipermarkety, C&C oraz asortymentu e-sklepów: Alma24.pl, Auchan Direct.pl, Frisco.pl, Hipermarket24.pl, e-Piotripawel.pl, Tesco.pl w marcu 2013.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14299

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA