ABR SESTA: Sklep internetowy sieci E.Leclerc z najszerszym asortymentem

Autor: ABR SESTA 19 września 2012 15:28

ABR SESTA dokonała analizy sklepów internetowych (A.pl, Alma24.pl, Auchan Direct.pl, Frisco.pl, Hipermarket24.pl, e-Piotripawel.pl, Tesco.pl) pod kątem szerokości asortymentu. Zebrane dane dotyczą szerokości asortymentu w sierpniu 2012 roku.

Najwięcej unikatowych SKU można było znaleźć w Hipermarket24.pl - prawie 17 tysięcy. Na drugim miejscu znalazło się Tesco.pl (14,5 tysiąca SKU), ostatnie z liczbą ponad 5 tysięcy SKU zajęło Auchan Direct.pl. We wszystkich sklepach internetowych królowało FMCG. W Tesco.pl w ramach kategorii FMCG znalazło się aż 12,5 tysiąca SKU(pozostałe kategorie tylko 2 tysiące). W Hipermarket24.pl było najwięcej produktów sezonowych (20% oferty) i SKU z kategorii RTV/AGD (kolejne 20%). Piotr i Paweł postawił na ofertę produktów świeżych. Dominowały wśród nich mięsa i wędliny.
W ramach FMCG w większości e-sklepów na pierwszym miejscu były artykuły spożywcze, następnie kosmetyki, potem kolejno detergenty i napoje.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane