Abra chce ponad dwukrotnie zwiększyć udział przychodów z e-handlu

Autor: dlahandlu.pl 29 listopada 2010 10:31

Uruchamiając nową wersję e-sklepu spółka zintegrowała go z własną stroną firmową, rozszerzyła oferowany asortyment oraz wprowadziła szereg nowych rozwiązań, których celem jest pozyskanie nowych e-klientów. W ostatnim kwartale roku obrotowego 2009/2010 spółka odnotowała w sklepie internetowym niemal 100 proc. wzrost przychodów w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

- Chcemy utrzymać ten trend. Nowowprowadzone elementy naszej polityki sprzedażowej w internecie powinny przyczynić się do jego dalszego wzmocnienia - mówi Piotr Krzanowski, prezes zarządu Abra S.A.
W przyszłym roku obrotowym Abra planuje ponad dwukrotnie zwiększyć przychody pochodzące ze sprzedaży internetowej. Po dwóch latach działalności sklepu ilość wizyt na stronie zwiększyła się ośmiokrotnie. Spółka planuje dalszą ekspansję na tym polu. Ma jej w tym pomóc nowa e-inwestycja. Uruchomienie nowej platformy sprzedażowej, które zostało skorelowane z wdrożeniem nowej formuły firmowej strony www, ma przyciągnąć do e-sklepu nowych klientów.

Nowa witryna Abry została zintegrowana. W miejsce dawnych dwóch stron - firmowej oraz sklepu internetowego powstała jedna platforma informacyjno-zakupowa pod adresem www.abra-meble.pl.

Pierwszy sklep internetowy Abra rozpoczął swoją działalność w styczniu 2007 r. Przez pierwsze trzy miesiące e-sklep funkcjonował na terenie województwa dolnośląskiego, by w kwietniu 2007 r. rozpocząć sprzedaż na terenie całego kraju.
Od samego początku e-sklep oferował nabywcom taki sam asortyment jak w sklepie tradycyjnym: sofy, narożniki, zestawy wypoczynkowe, ścianki, stoliki kawowe, materace, biurko i krzesła biurowe, systemy meblowe, sypialnie, młodzieżowe, a we wrześniu 2009 w ofercie dodana została nowa kategoria produktowa - dekoracje: obrazy, zegary, skrzynki na klucze, tekstylia oraz wieszaki.

Powstała w 1990 r. sieć sklepów Abra obchodzi w tym roku 20-lecie działalności. Spółka rozpoczyna tworzenie sieci franczyzowej. W przeciągu 4 lat Abra przewiduje zwiększenie ilości posiadanych sklepów z prawie 80 do 150 w całej Polsce.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane