Abstrachuje, Szparagi oraz Blowek w promocji Oreo Double

Autor: pr 18 maja 2016 09:42

Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe obejmują promocję w Internecie z popularnymi youtuberami.

Marka Oreo pochodzi z USA i jest obecna na polskim rynku od 6 lat. Ciastka cieszą się u nas dużą popularnością. Teraz na rynek wchodzi nowy wariant ciastek z podwójnym kremem – Oreo Double.
Do promocji zaangażowano czołowych polskich youtuberów m.in. twórców kanału Abstrachuje, twórczynie kanału Szparagi oraz Blowka, którzy są popularni wśród nastolatków. Materiały filmowe opierają się na popularnej na Youtubie formie wyzwań pod hasłem Oreo Double – Wyliż się z tego. Kto pierwszy zliże podwójne nadzienie z ciastka może „wylizać się” z nieprzyjemnego zadania, np. sprzątania mieszkania. Youtuberzy rzucają sobie nawzajem wyzwania oraz zachęcają do zabawy swoich widzów.

Promocja została przygotowana przez dom mediowy Carat Polska oraz agencję Isobar na zlecenie Mondelez. Kampania jest wspierana w mediach społecznościowych: na Facebooku oraz Youtubie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane