PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

AC Nielsen otworzył w Warszawie centrum operacji

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2016 11:53

AC Nielsen otworzył w Warszawie centrum operacji Fot. Shutterstock

Firma ACNielsen Polska uruchomiła w Warszawie Centrum Operacji Nielsen, które zajmować się będzie przetwarzaniem danych i opracowywaniem analiz na temat tego co robią i jak się zachowują konsumenci - dla producentów dóbr szybkozbywalnych, sieci handlowych, detalistów. W Centrum pracę znajdzie docelowo 700 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.

REKLAMA

Centrum Operacji Nielsen w Polsce będzie centralnym hubem, zajmującym się wprowadzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze analizy i optymalizacji danych - takich jak udziały w rynku, trendy w sprzedaży detalicznej, zachowania konsumentów czy efektywność promocji, jakich Nielsen dostarcza swoim klientom - producentom dóbr szybkozbywalnych i detalistom na całym świecie. 
Warszawskie Centrum Nielsena jest pierwszym tego typu ośrodkiem, docelowo współpracować będzie z dwoma innymi centrami, które powstaną w innych krajach, ale zachowa wiodąca rolę w obszarze innowacji i optymalizacji procesów - dla wszystkich rynków, na których działa Nielsen.

W warszawskim Centrum pracę znajdzie docelowo 700 pracowników (w tej chwili jest ponad 100) - specjalistów w takich obszarach jak przetwarzanie danych, projektowanie procesów biznesowych, analiza statystyczna, a także kadra menedżerska. - Warszawskie Centrum będzie odgrywało wiodącą rolę w prowadzonych przez Nielsena analizach i pomiarach, dlatego wiedza i umiejętności zespołu są kluczowe. Sprawią, że rozwiązania tu wypracowane będą nie tylko gwarantem najlepszej jakości informacji jakich dostarczamy naszym klientom, aby ułatwić im podejmowanie decyzji biznesowych, ale też będą "eksportowane" - staną się standardem obowiązującym we wszystkich krajach, w których Nielsen prowadzi badania i analizy rynkowe - podkreśla Piotr Maksimczuk, dyrektor Centrum Operacji Nielsen w Warszawie.

Centrum Operacji będzie pracować na rzecz działu Nielsen Buy, wdrażając innowacyjne rozwiązania do analizy danych. 

- Będą to nie tylko dane o sprzedaży poszczególnych kategorii ale, także analiza zachowań i oczekiwań konsumentów. Dane audytu na próbie tysięcy sklepów obejmują 300 kategorii produktowych. Współpracujemy z 180 producentami i 35 sieciami handlowymi. W ostatnim roku Nielsen dostarczył swoim klientom 28,8 tys. baz danych. Miesięcznie przetwarzamy 160 mln elektronicznych rekordów, rocznie - przeszło 2 mld. Co miesiąc rejestrujemy 5,5 tys. nowych produktów - mówił Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający ACNielsen Polska.

  • mstw 2016-11-02 20:50:43

    Wszystkie biura do Warszawy... Ku chwale dobrego rozwoju całego kraju.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA