PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

AD Loving Home z nowymi otwarciami

Autor: dlahandlu.pl 2 czerwca 2015 11:04

AD Loving Home, dystrybutor mebli i dodatków rozwija sieć zlokalizowanych poza centrami handlowymi salonów, które pełnią funkcję showroomów. Firma planuje również, w ramach nowej strategii, otwarcie pierwszych salonów za granicą. AD Loving Home poszerzyła też sieć sprzedaży o zakupy online i to w kilku krajach.

REKLAMA

Właściciel marki otworzył w ciągu ostatnich dwóch miesięcy trzy nowe salony (11 kwietnia w Gdyni, 14 maja w Krakowie i 21 maja w Warszawie). AD Loving Home ma obecnie osiem salonów w największych miastach Polski. Na przełomie sierpnia i września otwarty zostanie showroom w Warszawie. AD Loving Home planuje otwarcie kolejnych showroomów za granicą i prowadzi już w tej sprawie wstępne rozmowy.

Firma postawiła na sprzedaż wielokanałową. Wszystkie produkty dostępne są w sklepie online, do którego dostęp zapewniony jest również w salonach stacjonarnych poprzez tablety i ekrany z klawiaturami. W ten sposób klient może zamówić produkty bezpośrednio w salonie, a zostaną one dostarczone do jego domu nawet tego samego dnia (Same Day Delivery). W drugiej połowie maja została uruchomiona czeska wersja językowa serwisu. W najbliższych miesiącach ruszą także angielska i niemiecka.

 Ważnym elementem strategii wdrażanej obecnie przez AD Loving Home jest stałe rozszerzanie oferty i powiększanie portfolio o nowe marki. Obecnie w portfolio AD Loving Home znajdują się m.in. Almi Decor, Rosenthal, Kartell, Villeroy&Boch, Iittala, Koziol, Ralph Lauren, Andrew Martin, Designers Guild, York, Christian Lacroix. Firma jest również wyłącznym dystrybutorem marki Artwood w Polsce.  

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16151

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA