REKLAMA
REKLAMA

Adam Chrząstowski ambasadorem marki Appetita

Autor: pr 6 listopada 2014 13:02

Mistrz kulinarny Adam Chrząstowski użyczył swojego wizerunku marce przypraw Appetita. Jego wizerunek wzbogaci nowe opakowania przypraw marki oraz materiały POS: plakaty, wooblery i stojaki. Adam Chrząstowski będzie także reprezentować markę na eventach kulinarnych oraz wesprze działania promocyjne, zaplanowane w mediach i punktach sprzedaży.

REKLAMA

Adam Chrząstowski jest szefem kuchni restauracji Ed Red w Krakowie, której specjalnością jest sezonowana wołowina. Swoją przygodę z gotowaniem rozpoczął w Szwajcarii, gdzie nauczył się podstaw zawodu. Zdobyte umiejętności rozwijał w Polsce, gotując razem z Kurtem Schellerem w prestiżowej restauracji Hotelu Bristol. Szybko został doceniony i otrzymał propozycję wyjazdu do Chin, gdzie przez dwa lata szefował dwóm restauracjom w Szanghaju. Zdobyte doświadczenia pozwoliły mu stworzyć autorską, niepowtarzalną kuchnię, która słynie z niekonwencjonalnego łączenia smaków i aromatów. Podczas Prezydencji Polski w Unii Europejskiej w 2011 r. był głównym konsultantem kulinarnym.

Reprezentował markę Appetita m.in. podczas takich wydarzeń jak Karuzela Cooltury, gdzie pod jego przewodnictwem gotowały gwiazdy z pierwszych stron gazet. Wspólnie partnerują akcji Weź się za wołowinę, kampanii finansowanej z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. Adam Chrząstowski był także ekspertem z ramienia marki w jednym z odcinków programu Top Chef, którego sponsorem jest Appetita. Jego wizerunek wzbogaci nowe opakowania przypraw, na które przygotował dedykowane przepisy oraz materiały POS i wszelkie grafiki promocyjne marki.  


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA