Adam Nawałka ambasadorem marki 4MOVE

Autor: pr 6 maja 2016 10:28

Nowym ambasadorem marki 4MOVE z portfolio firmy FoodCare został trener Adam Nawałka. Kampania marketingowa ruszyła z początkiem maja 2016 roku i zgodnie ze strategią marki promowana jest przez hasło „The best trainers recommend”. Kontrakt z nowym ambasadorem obowiązuje aż do piłkarskich mistrzostw świata w 2018 roku.

Wizerunek Adama Nawałki będzie drugim, obok dotychczasowego ambasadora marki – Jose Mourinho, wykorzystywanym w kampanii marketingowej 4MOVE. Jak podkreśla Wiesław Włodarski, Prezes i założyciel FoodCare, strategia marki opiera się na rekomendacji najlepszych trenerów świata, dlatego powierzenie funkcji ambasadora kolejnemu wybitnemu szkoleniowcowi nie jest przypadkowe.

- Rozpoczęliśmy współpracę z Adamem Nawałką, moim zdaniem jednym z najzdolniejszych trenerów na świecie, który będzie kolejną twarzą dynamicznie rozwijającej się marki 4MOVE. Napój izotoniczny z linii 4MOVE jest vice-liderem na polskim rynku izotoników w ujęciu ilościowym. Obecnie produkty dostępne są w 57 krajach, a nasza strategia zakłada dalszy międzynarodowy rozwój marki – mówi Wiesław Włodarski, twórca FoodCare.

Portfolio marki 4MOVE tworzą napoje izotoniczne i witaminowe produkowane w butelkach
o pojemności 700ml oraz puszkach o wielkości 250 ml oraz 150 ml. Produkty zapewniają dawkę witamin i minerałów potrzebnych do wzmocnienia i regeneracji organizmu. Napoje przeznaczone są dla osób prowadzących aktywny tryb życia – uprawiających sport wyczynowo i rekreacyjnie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane