ADHD Interactive stworzyło nową stronę dla Małpki Express

Autor: dlahandlu.pl 16 grudnia 2015 15:16

Z początkiem września sieć sklepów convenience - Małpka Express - uruchomiła nowy serwis internetowy. Za przygotowanie nowej strony odpowiadała agencja ADHD Interactive.

Serwis został zaprojektowany w technice Response Web Design (RWD), dzięki czemu jego układ automatycznie dostosowuje się do rozmiaru i rozdzielczości ekranu urządzenia, na którym witryna zostaje wyświetlona np. tablecie czy smartfonie. 
Na stronie klienci mogą m.in. zapoznać się z aktualnymi ofertami rabatowymi przygotowanymi przez sieć, przejrzeć gazetkę promocyjną, czy też sprawdzić lokalizację najbliższego sklepu. Z kolei osoby zainteresowane prowadzeniem lokalu mogą zapoznać się z możliwościami jakie daje współpraca w charakterze partnera prowadzącego sklep oraz wypełnić formularz aplikacyjny. Osoby posiadające lokal na wynajem za pośrednictwem strony wypełnią kwestionariusz, który trafi do analizy przez właściwy departament.
Warstwa merytoryczna strony została wzbogacona także o sekcję z komiksami. Wraz z nową odsłoną na witrynie będą systematycznie zamieszczane paski komiksowe z trzema bohaterami: Filipem Naczelnym, Emilią King-Kongowską i Tymonem Wyjcem, które są także obecne na profilu Facebook marki. Można także samodzielnie stworzyć komiks z ich udziałem. Promocję nowej strony uatrakcyjniają konkursy z nagrodami.

Nowa strona jest dostępna pod adresem: www.malpkaexpress.pl, a także na www.malpka.pl, który wcześniej stanowił wyłącznie domenę korporacyjną spółki Małpka S.A., operatora sieci.

Małpka Express to ogólnopolska sieć 300 sklepów, która oferuje asortyment spożywczo-monopolowy, składający się z ok. 1800 indeksów produktowych. Są to m.in.: artykuły spożywcze, słodycze, warzywa i owoce, alkohole i wyroby tytoniowe oraz prasa, nabiał, pieczywo, wyroby cukiernicze oraz ciepłe przekąski i zestawy ze Strefy Café. 

Przypomnijmy, w maju br. spółka Czerwona Torebka S.A. poinformowała, że spełniła wszystkie warunki zawarte w przedwstępnej umowie sprzedaży Małpka S.A., skutkiem czego jest finalizacja transakcji sprzedaży 100 proc. akcji funduszowi Forteam Investments Limited.
Sieć 300 placówek (stan na koniec 2014 roku) została wyceniona na 362,3 mln zł, co oznacza, że cena zakupy każdej lokalizacji sieci, prowadzonej w formule agencyjnej wyniosła ok. 1,2 mln zł. Na przestrzeni ostatniego kwartału 2014 roku sieć Małpka Express zmalała o 50 placówek z 350 do 300 sklepów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane