Adidas rozwija nową markę. Polska czołowym rynkiem

Autor: Rzeczpospolita 25 lutego 2014 09:34

Niemcy, Czechy i Polska - to kraje, w których Adidas planuje najbardziej rozwinąć nową markę - Neo. Pierwszy sklep sieci wystartował już w CH Arkadia - donosi Rzeczpospolita.

Marka Neo jest skierowana do nastoletnich klientów. Jak deklarują przedstawiciele Adidasa, klienci odnajdą w niej niższe ceny niż w ofercie flagowej marki, a także duży wybór kolekcji odzieżowych.

Neo będzie rozwijane we wielu krajach Europy i świata. Wśród najbardziej atrakcyjnych rynków wymieniane są jednak Niemcy, Czechy i Polska.

Adidas szykuje także dynamiczną ekspansję sieci placówek. Obecnie na całym świecie działa ich około 1 tys. Docelowo będzie ich 2,8 tys. Wszystkie mają wchodzić w skład sieci własnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane