Adrian Zawadzki dyrektorem marketingu w Metro Properties

Autor: www.dlahandlu.pl 4 czerwca 2014 10:30

Adrian Zawadzki odpowiada za strategię, komunikację marketingową i PR 17 centrów handlowych zarządzanych przez Metro Properties w Polsce.

Z firmą związany jest od ośmiu lat. Zarządzał trzema centrami handlowymi, w tym jednym z największych obiektów handlowych w Polsce - galerią Magnolia Park we Wrocławiu. Pełnił również funkcję doradcy ds. PR, rzecznika prasowego oraz kierownika ds. komunikacji.
Do 2006 roku pracował w dziale marketingu Ernst &Young, a wcześniej w dziale komunikacji korporacyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz przez ponad pięć lat w agencjach PR i event marketingu jako freelancer.

Metro Properties jest spółką serwisową międzynarodowego koncernu Metro Group, oferującą usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami i procesami inwestycyjnymi. Spółka odpowiada za strategiczny rozwój nieruchomości, planowanie, budowę, wynajem, sprzedaż/kupno nieruchomości. W zakresie odpowiedzialności spółki leży center i facility management

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane