Adv.pl wesprze Tesco w Internecie

Autor: pr 28 września 2011 09:24

Agencja interaktywna Adv.pl wygrała przetarg na zbudowanie wizerunku Ekspertów Tesco i ich tożsamości poza ATL. Głównym założeniem jest stworzenie angażującego „świata postaci", który przeniesie się na wizerunek marki Tesco.

- W 2011 roku zamierzamy wzmocnić rolę naszych brand heroes w komunikacji marki w Internecie z wykorzystaniem social media. Adv.pl zaproponowała najciekawszą strategię i pomysł kreatywny spośród wszystkich zaproszonych do przetargu agencji" - mówi Arkadiusz Jędrysiak, Kierownik ds. e-marketingu Tesco.

Głównym celem działań zaplanowanych przez Adv.pl jest przeniesienie sympatii, jaką budzą animowane postaci na zainteresowanie marką Tesco i wykorzystanie jej do rekomendacji oferty.

Tesco Polska jest jedną z największych sieci detalicznych w Polsce z prawie 400 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia prawie 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane