Agencja about ad zmieni wizerunek Kupca Poznańskiego

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2012 09:01

Agencja reklamowa about ad wygrała przetarg na stworzenie nowego wizerunku Centrum Handlowo - Biurowego Kupiec Poznański i jego obsługę marketingowo-reklamową w roku 2012. Nowa kampania rusza 8 marca

Kupiec Poznański funkcjonuje od września 2001 roku. Obiekt  zlokalizowany jest w ścisłym centrum miasta, w pobliżu Starego Rynku.
Wśród najemców galerii handlowej Kupiec Poznański znaleźć można zarówno  wiele znanych, sieciowych sklepów (m.in. C&A, Molton, Gerry Weber,  Caterina, Triumph, Bartek, Venezia, Promoda, Apart), jak i butiki  oferujące unikatowe marki. Ponadto, w Kupcu Poznańskim klienci mają do  swej dyspozycjiróżne punkty gastronomiczne i usługowe, m.in. kawiarnie, salon urody oraz Centrum Medyczne Enel-Med.

Obrana strategia marketingowa zakłada zbudowanie wizerunku Kupca Poznańskiego jako najbardziej kobiecego centrum handlowego w Poznaniu.
W tym celu, realizatorzy projektu planują nawiązanie współpracy ze stylistami, projektantami i fotografami. Już począwszy od marca br.
Kupiec Poznański będzie zapraszał swe klientki na ciekawe wydarzenia,  m.in. spotkania z projektantami mody i warsztaty.

Nowe hasło promujące Kupiec Poznański to "Kobieta w Centrum".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane