Agencja J.Walter Thompson straciła też obsługę marki Kubuś

Autor: wirtualnemedia.pl 17 sierpnia 2017 09:09

Agencja J.Walter Thompson straciła też obsługę marki Kubuś fot. materiały prasowe

Grupa Maspex Wadowice, która w związku z akcją reklamową marki Tiger na Instagramie zerwała umowę z odpowiedzialną za te działania agencją J.Walter Thompson Group Poland. Zabrała tej agencji także obsługiwaną przez nią markę Kubuś - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Tiger nie był jednak jedyną marką, za obsługę której w mediach społecznościowych odpowiadała agencja J. Walter Thompson. Dwa tygodnie temu Maspex rozpoczął z nią współpracę w zakresie obsługi marki Kubuś na Facebooku - w wyniku rozstrzygniętego przetargu.

Jak przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Maspex, firma wypowiedziała agencji JWT umowę także w tym zakresie. - Przekazaliśmy obsługę innej agencji startującej w przetargu - przekazała Dorota Liszka. Jej nazwy jednak nie ujawniła.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane