Agencje Poczty Polskiej w sieciach handlowych, trwają negocjacje

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 1 marca 2011 10:59

Najnowsza strategia Poczty Polskiej zakłada otwarcie w ciągu trzech najbliższych lat 3,3 tys. nowych agencji pocztowych ulokowanych w sieciach handlowych, mniejszych sklepach i na stacjach benzynowych - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Do końca tego roku Poczta w samej Warszawie chce uruchomić ok. 50 agencji, na terenie całego kraju ma ich być minimum 500 - 600. Operator prowadzi właśnie rozmowy z partnerami zainteresowanymi współpracą. Część negocjacji jest już bliska końca.

Według informacji „DGP" wśród podmiotów, z którymi rozmawia, mogą być Biedronka, Żabka, Rossmann czy InMedio.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane