Agito.pl z nowym dyrektorem marketingu. Wcześniej pracował w Makro Cash&Carry

Autor: www.dlahandlu.pl 9 września 2015 12:14

Nowym dyrektorem marketingu w Agito.pl został Rafał Kochański. Będzie odpowiedzialny za kompleksowe przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie strategii komunikacji firmy w Polsce.

Przed dołączeniem do Agito, Rafał Kochański pracował w Makro Cash and Carry, gdzie całościowo odpowiadał za wszelką komunikację, kierowaną do najważniejszych grup docelowych sieci.

 W trakcie swojej kariery zawodowej zajmował się też komunikacją marek po stronie producentów. Zarządzał także takimi markami z portfolio produktowego Procter & Gamble, jak: Pampers, blend-a-med, Oral-B czy Olay. Pełnił także funkcję Brand Managera w Mars Polska gdzie był odpowiedzialny za działania marketingowe marek, takich jak Whiskas, Kitekat i Sheba.

Agito.pl to jeden z największych polskich sklepów internetowych, od czerwca 2012 jest częścią globalnej grupy Naspers.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane