Agnieszka Gosiewska na EEC 2016: Millenialsi cenią wiarygodność

Autor: dlahandlu.pl 20 maja 2016 12:40

Agnieszka Gosiewska na EEC 2016: Millenialsi cenią wiarygodność Na zdj. Agnieszka Gosiewska z firmy Nielsen, fot. PTWP

- Millenialsi, czyli młode pokolenie konsumentów, to smartshopperzy, konsumenci wyedukowani i świadomi swoich decyzji zakupowych. Cenią wygodę i czerpią satysfakcję z wydawania pieniędzy. Nie są biernym odbiorcą komunikatów reklamowych, ale mocno angażują się w informowanie o produkcie - mówiła Agnieszka Gosiewska, dyrektor ds. klientów kluczowych w firmie Nielsen, podczas debaty "Konsument XXI wieku" w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Dla millenialsów liczą się przede wszystkim młode marki, ale zdaniem Agnieszki Gosiewskiej długa historia firm nie musi być dla nich balastem. - Millenialsi przede wszystkim cenią wiarygodność. Marki powinny staraniie budować swój wizerunek, pamiętając o tym, by był on miksem benefitów funkcjonalnych i emocjonalnych. Millenialsi są pragmatyczni, dlatego trzeba pracować nad produktem. To wyzwanie dla firm - mówiła przedstawicielka Nielsena. 

- Trzeba zrozumieć konsumenta, poznać jego styl życia i opracować pożądany przez niego produkt oraz sposób komunikacji. Stąd silny trend personalizacji przekazu marketingowego, czyli segmentowanie, trafianie do poszczególnych odbiorców. Nie zapominajmy jednak o tym, że świat rzeczywisty istnieje, a konsumenci nadal lubią chodzić do sklepów. To właśnie tam powinniśmy szukać punktów stycznych i poprzez technologie docierać do konsumentów w realu - uważa Agnieszka Gosiewska. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane