REKLAMA
REKLAMA

Agnieszka Tomczak-Tuzińska dyrektorem marketingu Atrium

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2014 09:49

Agnieszka Tomczak-Tuzińska dołączyła do Atrium Poland Real Estate Management, obejmując stanowisko dyrektora marketingu.

REKLAMA

Wcześniej Agnieszka Tomczak-Tuzińska pracowała w  Caelum Development Group i Hossa S.A. Była współzałożycielem oraz dyrektorem marketingu i analiz CREAM Caelum Real Estate Asset Management, gdzie odpowiadała za: stworzenie strategii dla centrów handlowych znajdujących się w portfelu firmy, aktywne wsparcie działu leasingu, projekty doradcze i marketingowe oraz wprowadzenie marki Caelum Real Estate Asset Management na rynek. Zasiada w Jury PRCH Retail Awards.
W latach 2003 - 2006 pracowała jako dyrektor marketingu centrum handlowego Madison, gdzie odpowiedzialna była za tworzenie i wykonanie budżetu marketingowego, współpracę z najemcami oraz wprowadzenie marki Madison na rynek.
Karierę zawodową rozpoczęła w dziale strategii w Grupie A5 - Corporate Identity Consultancy. Przez pięć lat odpowiedzialna była za tworzenie i realizację strategii oraz obsługę kluczowych klientów m.in. takich jak: Orlen, mBank, Mulibank, Perła browar, Telewizja Polska, Stokrotka i inne na stanowisku dyrektora zarządzającego.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA