Agora zawiesza serwis zakupów grupowych HappyDay.pl

Autor: wirtualnemedia.pl 3 stycznia 2013 09:40

Serwis zakupów grupowych HappyDay.pl zawiesił swoją działalność. Przedstawiciele Agory uzasadniają, że działająca od ponad półtora roku witryna nie spełnia obecnie ich oczekiwań - podają wirtualnemedia.pl

Informacja o zawieszeniu działalności HappyDay.pl pojawiła się na stronie głównej HappyDay.pl. Zespół serwisu zaznaczył w komunikacie, że wszystkie zakupione bony zachowują ważność.

- Zawieszamy HappyDay.pl, ponieważ w obecnym otoczeniu rynkowym nie spełnia on naszych oczekiwań - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Beata Zawistowska, kierownik ds. e-commerce internetowym segmencie Agory. Potwierdza, że zamknięcie witryny wiąże się ze zwolnieniami prowadzących ją osób, ale nie chce podać szczegółów. Przypomnijmy, że od września w Agorze trwają zwolnienia grupowe, które od początku prowadzone są w pionach prasowym i internetowym, a ostatnio objęły redakcję radia Roxy FM.

HappyDay.pl działał od maja 2011 roku, natomiast w maju ub.r. zawęził swój profil do branży turystycznej. W konsekwencji stracił dużą część użytkowników - od stycznia do marca ub.r. miał ich po 300-365 tys. miesięcznie, a w sierpniu - tylko 145 tys. Zresztą jak informowaliśmy już w październiku, duże spadki odwiedzalności zanotowały też dwa największe serwisy zakupów grupowych: Groupon i Gruper.

Agora to kolejny duży wydawca internetowy, który wycofuje się z zakupów grupowych. Swoje uruchomione w 2011 roku serwisy tego typu zamknęły już Ringier Axel Springer Polska (KlubOkazji.pl) i Presspublica (Okazje.rp.pl). Najkrócej - zaledwie cztery miesiące, latem 2011 roku - działał Ruszaj.pl, należący do Grupy o2.

Jak podaje GoDealla.pl (agregator ofert z różnych serwisów zakupów grupowych), obecnie na polskim rynku działa lub jest w przygotowaniu 67 stron oferujących zniżki przekraczające 50 proc. Tylko w ub.r. powstało ich ponad 30, ale niektóre bardzo szybko zakończyły działalność. Natomiast od wiosny 2010 roku, kiedy rozpoczął się boom na internetowe zakupy grupowe, w Polsce przewinęło się aż 165 takich serwisów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Scoupon.pl 2013-01-03 10:31:45

    Happyday ze swoim udziałem w rynku nie znajdowało się w czołówce. Kilka mniejszych radzi sobie całkiem dobrze. Są to przede wszystkim Kupbon, MrRabat czy Killerdeal.



    Scoupon.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane