REKLAMA
REKLAMA

Agora zawiesza serwis zakupów grupowych HappyDay.pl

Autor: wirtualnemedia.pl 3 stycznia 2013 09:40

Serwis zakupów grupowych HappyDay.pl zawiesił swoją działalność. Przedstawiciele Agory uzasadniają, że działająca od ponad półtora roku witryna nie spełnia obecnie ich oczekiwań - podają wirtualnemedia.pl

REKLAMA

Informacja o zawieszeniu działalności HappyDay.pl pojawiła się na stronie głównej HappyDay.pl. Zespół serwisu zaznaczył w komunikacie, że wszystkie zakupione bony zachowują ważność.

- Zawieszamy HappyDay.pl, ponieważ w obecnym otoczeniu rynkowym nie spełnia on naszych oczekiwań - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Beata Zawistowska, kierownik ds. e-commerce internetowym segmencie Agory. Potwierdza, że zamknięcie witryny wiąże się ze zwolnieniami prowadzących ją osób, ale nie chce podać szczegółów. Przypomnijmy, że od września w Agorze trwają zwolnienia grupowe, które od początku prowadzone są w pionach prasowym i internetowym, a ostatnio objęły redakcję radia Roxy FM.

HappyDay.pl działał od maja 2011 roku, natomiast w maju ub.r. zawęził swój profil do branży turystycznej. W konsekwencji stracił dużą część użytkowników - od stycznia do marca ub.r. miał ich po 300-365 tys. miesięcznie, a w sierpniu - tylko 145 tys. Zresztą jak informowaliśmy już w październiku, duże spadki odwiedzalności zanotowały też dwa największe serwisy zakupów grupowych: Groupon i Gruper.

Agora to kolejny duży wydawca internetowy, który wycofuje się z zakupów grupowych. Swoje uruchomione w 2011 roku serwisy tego typu zamknęły już Ringier Axel Springer Polska (KlubOkazji.pl) i Presspublica (Okazje.rp.pl). Najkrócej - zaledwie cztery miesiące, latem 2011 roku - działał Ruszaj.pl, należący do Grupy o2.

Jak podaje GoDealla.pl (agregator ofert z różnych serwisów zakupów grupowych), obecnie na polskim rynku działa lub jest w przygotowaniu 67 stron oferujących zniżki przekraczające 50 proc. Tylko w ub.r. powstało ich ponad 30, ale niektóre bardzo szybko zakończyły działalność. Natomiast od wiosny 2010 roku, kiedy rozpoczął się boom na internetowe zakupy grupowe, w Polsce przewinęło się aż 165 takich serwisów.

  • Scoupon.pl 2013-01-03 10:31:45

    Happyday ze swoim udziałem w rynku nie znajdowało się w czołówce. Kilka mniejszych radzi sobie całkiem dobrze. Są to przede wszystkim Kupbon, MrRabat czy Killerdeal.



    Scoupon.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA