REKLAMA
REKLAMA

Agros-Nova odświeża wizerunek marki Tarczyn

Autor: dlahandlu.pl 27 maja 2011 12:39

W sprzedaży debiutują soki, nektary i napoje z nową kolekcją prawie 400 niespodzianek, tym razem leksykalnych, ukrytych pod zakrętkami.

REKLAMA
Agros-Nova odświeżyła również logo i opakowania soków, nektarów i napojów Tarczyn. Nowe etykiety w sposób bardziej nowoczesny i wyrazisty podkreślają owocowość, czego efektem jest lepsza percepcja produktu. Modyfikacji uległo też logo marki. Nie zmieniając tradycyjnych fundamentów graficznych znaku, producent dostosował krój czcionki do współczesnych standardów wzorniczych.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA