Agros-Nova odświeża wizerunek marki Tarczyn

Autor: dlahandlu.pl 27 maja 2011 12:39

W sprzedaży debiutują soki, nektary i napoje z nową kolekcją prawie 400 niespodzianek, tym razem leksykalnych, ukrytych pod zakrętkami.

Agros-Nova odświeżyła również logo i opakowania soków, nektarów i napojów Tarczyn. Nowe etykiety w sposób bardziej nowoczesny i wyrazisty podkreślają owocowość, czego efektem jest lepsza percepcja produktu. Modyfikacji uległo też logo marki. Nie zmieniając tradycyjnych fundamentów graficznych znaku, producent dostosował krój czcionki do współczesnych standardów wzorniczych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane