Agros Nova wspiera markę DrWitt działaniami w prasie i w internecie

Autor: pr 18 listopada 2014 10:26

DrWitt, jedna z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova, uruchomił właśnie nową, szeroko zakrojoną i niezwykłą kampanię reklamową opartą o prasę i internet. Działania wspierające markę potrwają aż do maja 2015.

Przez siedem najbliższych miesięcy na łamach największych magazynów i czasopism (m.in. w Poradniku Domowym, Pani Domu, Przyjaciółce, Vivie, Party, Fleszu, Urodzie, Vita) oraz w wielu popularnych serwisach internetowych będzie można śledzić przemianę zdrowotną dwóch uczestniczek, które podjęły wyzwanie DrWitt.

Uczestniczki akcji będą wdrażać w swoje życie porady II edycji programu „Rusz się po zdrowie!", aby poprawić jakość swojego życia, kondycję i wyostrzyć figurę. W prasie i internecie będzie można obserwować, jak wielką przemianę zdrowotną osiągają małymi, dostępnymi dla każdego krokami. Nad projektem i jakością porad będą czuwali eksperci: doświadczona instruktorka fitness, dietetyk i certyfikoway coach/psycholog.

W ramach akcji zostanie uruchomiona strona internetowa (www.ruszsiepozdrowie.polki.pl), na której będą publikowane porady prozdrowotne.

Oferta soków i napojów funkcjonalnych DrWitt, oparta na lubianych kompozycjach smakowych, została stworzona z użyciem składników o potwierdzonym naukowo wpływie na organizm. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane